torstai 8. maaliskuuta 2012

Tukka hyvin - kaikki hyvin.



Mä en ole ennen tätä vuotta käynyt parturissa vuosiin. Lopetin parturissa käynnit siinä kohtaa kun en saanut silloisen parturini kanssa oikein koskaan mieluisaa lopputulosta irokeesini suhteen. Yritin kyllä useamman kerran, mutta sitten se vaan jäi kun totesin, että pääsen vähemmällä vaivalla leikatessani hiukseni itse. Ei se ollut kivaa että jokaisen parturi käynnin jälkeen kuitenkin kotona otin sakset esiin ja napsin sieltä täältä hiuksia oikeaan mittaan, jotta olin tyytyväinen.

Mutta nytten, tänä armon vuonna 2012 mä päätin rohkaista mieleni ja kokeilla uudestaan parturin asiakkaaksi heittäytymistä! Mä olin työni puolesta törmännyt yhteen ihanaan parturiin Niinaan jolla on oma parturi tuossa Linnankoskenkadulla (Hair By Niina Team) ja hänen kollegansa Satu pyörähti kanssa yhtenä päivänä mun liikkeessä. Ja sitten jotenkin marmatin omasta parturikokemuksistani historiassa ja Satu käski mun tulla joku päivä koekäynnille hänelle... rohkeutta kotona keränneenä uskaltauduin sitten varaamaan aikani Hair By Niina Teamiin Satun käsittelyyn. Ja ei ole tarvinnut tätä päätöstä katua!
Tää oli nyt mun kolmas kerta tänä vuonna kun kävin leikkaamassa hiukseni ja jälleen olen lopputulokseen tyytyväinen. Keesin sivut ovat tasaisesti lyhyet eikä siellä täällä törrötä pidempiä hiuksia niinkuin vuosia sitten käydessäni muualla. Lisäksi hintakin on ollut kohdallaan! Nyt on sitten kutrit kunnossa ja voin hyvillä mielin iltapäivällä lähteä kohti Tukholmaa. Värin pistin itse ja tuli aika magee - kirkkaan punainen tyvestä ja musta latvasta. Me likey.
Ostin tuossa toissa käynnillä tytöiltä älyttömän hyviä hiustenhoitotuotteita. Mulla jos jollain on ollut päänahka aivan sekaisin viimeiset viisi vuotta, oon kokeillut yhtä sun toista sampoota ja hoitoainetta ja jotenkin välillä tuntuu ettei mikään toimi. Oon nyt pessyt näillä KMS Californian Head Remedy sampoolla viimeiset kolme viikkoa hiuksiani ja päänahkani ei oikeasti ole voinut koskaan näin hyvin. Mä oon käyttänyt sekä Dandruff Shampoo sekä Sensitive Shampoo merkkejä. Mut tähän sarjaan kuuluu paljon muitakin! Tsekkaa lisää niiden tuotteita tästä linkistä. Nää isot riittoisat pullot on 25e/kpl ja ovat todella jokaisen euron arvoisia - toimivuuden ja tehokkuuden lisäksi näiden pullot näyttää hyviltä!!!
25e/plo Sensitive Shampoo
25e/plo Dandruff Shampoo





Kuvat: http://www.kmscalifornia.com/en/products
Tuotteet: Hair By Niina Team, Linnankoskenkatu 12, Puh. 09 440 013

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti