maanantai 5. maaliskuuta 2012

Colors from Berlin!

Ihanaa kun toi kevät näyttää nyt oikeesti tulevan ja etenevän ainakin täällä Helsingissä kovaa tahtia. Sitä pääsee vihdoin käyttämään kevyempiä kenkiä ulkonakin. Tosin mä kyllä marssin aika usein kesäkengillä läpi vuoden, mutta ihan tuolla loskassa en oo viittiny näyttää näitä mun Berliinin löytöjäni. En nimittäin oo halunnu, että ne menee pilalle ku ei toi suolavesi ihan hyvää tee millekään kenkämateriaalille.

Superstarit vaihdettavilla sivuraidoilla
Nää molemmat huusi mun nimeä kun astuin pieneen putiikkiin Berliinin Schönebergissä, tosin erillisillä kerroilla. Mutta molempia kertoja yhdisti se, että kumpaakin kenkää oli jäljellä vain 1 pari! Ja onneksi luoja on suonut mulle tämmöisen isohkon kavion ni mun kokohan se siellä oli jäljellä!

Molemmissa on väriä kerrakseen, mutta näissä kummassakin on myös muuta erikoista. Noi Superstarit on valmistettu perinteisen nahkan sijaan sinisestä nupukkinahkasta ja noi raitojen värit on vaihdettavissa. Kenkien mukana tuli neljät eri raitavaihtoehdot keltaiset, kultaiset (jotka nyt käytössä), mustat sekä punaiset. Lisäksi myös kolmen väriset nauhat tuli mukana keltaiset, harmaat ja punaiset.

Noi toiset puolestaan on valmistettu heijastinkankaasta. Aivan mielettömät - ne siis päivän valossa on ihan vaan über kirkkaat väreiltään mutta sitten illalla ne vasta herää henkiin. Niihin kun osuu valo niin kengät loistaa hopeisina älyttömän hienosti. Näiden kohdalla mä hetken aikaa arvoin liikkeessä, koska ei nää mitkään ilmaiset olleet. Pyyntihinta oli 149e ja mä en ihan ollu varma, että tykkäsinkö niistä niin paljoa - mutta kun tajusin ton heijastinominaisuuden ni mähän kaivoin lompakkoa jo heti taskusta. Oon käyttänyt noita kenkiä siitä lähtien aina kun vaan sää sallii ja nythän se näyttää taas sallivan!
Heijastin Adidakset ilman salamaa normaalissa valaistuksessa
Heijastin Adidakset salaman valossa
Superstarit vaihdettavilla raidoilla ja sinisellä nupukkinahkalla




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti