tiistai 6. maaliskuuta 2012

Synttäri-ikkunaa suunnitellessa

Miten tää aika menee näin nopeasti? Siis siitä tulee just vuosi kun mä avasin mun oman liikkeeni  Mannerheimintie 29:ään. Uskomatonta kuinka nopeasti tää vuosi on vierähtänyt, mutta on tähän vuoteen kyllä ehtinyt mahtumaankin paljon kaikkea. Ehkä sitä tosiaan ajan kulku nopeutuu mitä vanhemmaksi tulee.

Mulla on ollut tapana vaihtaa kerran kuussa ikkunaa, mutta helmikuun ikkunan vaihdoin vasta ystävänpäivän aikaan joten päätin pitää tässä maaliskuussa vielä saman ikkunan kuin helmikuussa. Koska seuraava ikkuna tulis olemaan Proud Optiikan 1-vuotis syntymäpäiväikkuna! Idea on jo kehittynyt mielessä ja osa tavaroistakin on sinne hankittuna. Mutta vielä en ole ihan keksinyt kaikkea millä saan ideani toteutettua... Sen verran voin kertoa että polyuretaanivaahtoa on jo tullut kokeiltua - ja se ei ihan toiminut niinkuin olisin halunnut. En ollut aiemmin koko vaahtoa käyttänyt missään milloinkaan ja oli aika veikee tuttavuus. En tiedä oliko käyttäjässä vika vai missä, mutta seuraavaksi kokeilenkin ihan perinteistä vaahtomuovia, jos se vaikka olis yhteistyökykyisempi.

Sen verran mä uskallan kyllä paljastaa että liikkeeni syntymäpäivien kunniaksi valikoimiin saapuu yksi uusi mun itseni himoitsema merkki! Yhteensä yli 40 mallia on tulossa, sekä aurinkolaseja että silmälaseja. Tykkään ihan älyttömästi niistä - erityisesti aurinkolaseista. Jos niistä ei muut tykkää niin onpahan mulla sitten joka päivälle uudet lasit itselle, hih.

Vielä pitäis vääntää vähän työpaikan mainoksia ja suunnitella synttärikampanjoita - ehkä mä jotain kivaa keksin! Pientä ideaa toki mulla jo on, mutta varmaksi en oo mitään vielä lyönyt.

Mua voi siis tulla ihan livenä moikkaamaan - mä olen siis maanantaista lauantaihin tuolla Proud Optiikassa, Mannerheimintie 29. Tervetuloa blogini lukija!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti