lauantai 24. maaliskuuta 2012

SCRE4M!

Mä oon aina fanittanut Scream trilogiaa sen kaikessa karmivuudessaan, huvittavuudessaan ja pienessä säälittävyydessään. Oon nähnyt ne kolme ensimmäistä osaa moneen kertaan ja heti kun tää uusin tuli leffaan juoksin sen tietty katsomaan.

Noh, en ollut sitä vielä itselleni hankkinut mutta nyt kun kuljin Anttilan ohitse, en voinut jättää ostamatta. Sillä keräilijän Bluray versio oli vain 8e ja mukana tuli Scream-maski!!! Aivan huippua :D

Taidanpa katsoa tämän jatko-osan nyt heti illalla vaikka tiedänkin ettei tää kauhuleffana ollut oikeastaan mistään kotoisin. Mutta sen verran täytyy sanoa että komediana tää oli ihan viihdyttävä - varsinkin kun siellä oli selkeitä inside-vitsejä jotka tajusi jos oli seurannut muita tv-sarjoja ja leffoja. Mut tää nyt oli mulle enemmänkin sellainen Must have-tuote koska muutenhan mun leffarivistöni olisi vajavainen Screamin osalta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti