maanantai 23. huhtikuuta 2012

FURIOUS TAFFEL MAKUHAASTE FINAALIIN!!!

AI-VAN MAH-TA-VAA!

Siis minä - MINÄ - ja minun FURIOUS sipsini pääsimme yli 43 000 hakijan joukosta FINAALIIN! Eli TOP 3:seen. Mä olen lähes sanaton. Ihan uskomatonta. Nyt vain enää tarvitsee VOITTAA ja siihen tarvitsen teidän KAIKKIEN APUA!

Makuhaaste-kilpailussahan oli ideana kehittää uusi sipsi Taffelille, makua ja nimeä ja pussin ulkoasua myöden. Ja voittaja valitaan finaaliin selvinneiden kolmen keskuudesta yleisöäänestyksellä. Ja voittaja saa palkinnoksi maineen ja kunnian lisäksi tuotteensa kauppojen hyllyille... ja kaiken kukkuraksi 10 000 euroa puhtaana käteen!!! KYMPPITONNI - ei juma.

AIVAN USKOMATONTA!

Mä en ole IKINÄ ollut näin lähellä voittaa mitään näin mielettömän hienoa. Joten nyt jos joskus toivon, että te kaikki mun ystävät menette ja äänestätte suosikkianne tuossa kisassa. Ja toivon tietenkin että suosikki on mun uskomattoman hyvä FURIOUS-sipsi. Sipsi jossa makuina ovat jalapeno, chili, juusto ja kermaviili.

Mene siis osoitteeseen:

http://makuhaaste.taffel.fi/

JA ÄÄNESTÄ FURIOUS!!!


kiitos ja kumarrus :-)

t. Esa

2 kommenttia:

  1. No niin! Onnittelut lienevät paikallaan... Sit siihen palautteeseen, olipahan järkyttävä pettymys! Nimi johtaa niin harhaan että ei mitään järkeä, lattea maku josta ei saa mitään furiousta irti vaikka kunka imeskelisi, eka ja viimenen pussi... Ei mitään henkilökohtaista!

    VastaaPoista
  2. Moro Ville!
    Valitettavasti mä en ole päässyt millään muotoa vaikuttamaan tän tuotteen makuun. Taffel teki itse tuotekehityksessä makuyhdistelmän sen mun tekemän kuvauksen perusteella. Ja jos totta puhutaan, niin mä kyllä suunnittelin siitä tulisempaa ja annoinkin palautteen heille, kun sitä kysyivät. Tästä tehtiin nyt hyvinkin kaupallinen maku joka maistuu lähes kaikille - extreme tulisuuden hakijoille (johon nimi viittaa) tää ei ihan toimi. Mut näillä mennään :) Ja kiitos onnitteluista! :-)

    VastaaPoista