torstai 15. maaliskuuta 2012

Hifistelyrotsi!

Nyt posti sen mulle toi, mitä olin jo hetken ehtinyt odottamaan. Nimittäin mun uuden kevät/kesätakin jolla mä vältän paniikkikohtaukset sporassa ja muissa julkisissa kulkuvälineissä, jos siellä on joku ärsyttävä teinilauma tai kälättävä henkilö. Mikään ei ole ahdistavampaa kuin raskaan työpäivän jälkeen istua sporaan ja joku pissisteini tilittää pissisystävättärelleen sitä kuinka Stide on just jättänyt Jonsun ja vit*u sitä vi*tu tätä. Argh. Tuona hetkenä mä aina koitan kaivaa repustani kuulokkeita, jotta voin kuunnella jotain musaa puhelimesta joka peittää tämän raivostuttavan puheen.

Yleensä en noita kuulokkeita löydä tai ne on jossain toisessa repussa - joten vaihdan useimmiten paikkaa sporassa tai avaan sanaisen arkkuni. Mutta nyt kiitos tämän uusimman löytöni mun matkani ovat tästä eteenpäin pelastetut!

Sillä sain juuri postista Kangolin rotsin johon on integroitu kuulokkeet - AIVAN MAHTAVAA! Kuulokkeet löytyy kauluksesta pienen vetuketjun takaa ja 3,5mm plugi jonka saat liitettyä puhelimeesi tai mp3-soittimeesi löytyypi valmiina vasemmasta sivutaskusta. Superia! Mutta se mikä tästä tekee jotenkin vielä hifimpää on että kauluksen sisäpuolelle on integroitu kaiuttimet - kyllä KAIUTTIMET!

Testasin juuri takin ja kaikki tuntuu pelittävän, kaiuttimista ei tosin lähde kovin kovaa meteliä, mutta oikein sopiva itselle kuunneltavaksi. Äänen saa takin sisäpuolella olevilla kytkimillä helposti vaihdettua tulemaan joko kuulokkeista tai kaiuttimista. Lisäksi pause ja play näppäin löytyvät - mutta voit käyttää myös soitinta manuaalisesti sillä johto riittää siihen että otat soittimen käteesi ja näpräät sitä. Lippulappusissa oli vielä merkintä että takkiin on sijoitettu mikrofoni eli sitä voi käyttään handsfreena - tämä täytyy vielä testata.

Ja mikä parasta - ohjeiden mukaan takki kuulokkeineen ja kaiuttimineen on konepesunkestävä. Tätä en usko ennen kuin kokeilen, mutta en ehkä ihan ensimmäiseksi lähde tätä testaamaan, koska ei tää niin äkkiä likaannu mulla.

Mutta täytyy sanoa että tää on paras löytö pitkään aikaan. Tuotteelle annan täydet 10 pistettä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti