sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Puppy

Ostin aikoinaan Stockan Hulluilta päiviltä itselleni himoitsemani Eero Aarnion suunnitteleman luonnonvalkoisen M-koon Puppy-jakkaran. Muistan että sain siitä kuulla sitten joltain että "Eikös tuo ole lasten tuoli?" mutta musta se ei todellakaan sitä ole pelkästään. Mä oon tykännyt siitä aina ja tykkään edelleen. Tuossa syksyllä hankin sitten jakkaralle kaveriksi pienemmän S-koon mustan Puppyn.

Eihän noilla näin aikuisena ole oikein paljoakaan käyttöä. Ei niihin iso ihminen istumaan mahdu, mutta käyhän mulla joskus siskon lapset kylässä ja niillehän noi on just oivan kokoiset. Lisäksi ne näyttää aika käheiltä mun mielestä. Tykkään vaan siitä miten ne on niin ilmeettömiä mutta silti kutsuvat jotenkin luokseen. Aikoinaan ostin Lontoosta GAP:n liikkeestä sellaisen pehmokoiran joka heillä oli ikkunassa. Ihastuin siihen aivan ensisilmäyksellä ja syy oli, että sillä pehmokoiralla ei ollut silmiä. Mä jotenkin koin tarpeen pelastaa sen sieltä ikkunasta itselleni. Muistan kuinka myyjä sanoi mulle kun ostin sen, että "You are the first one who has bough this product" ja mä ihmettelin että miten ihmeessä ja myyjä jatkoi "Nobody wants that dog cos it doesn't have eyes" johon mä totesin "Thats the reason why I want it!". Harmi että jouduin heittämään sen koiran pois viime muutossa, kun se oli mennyt niin likaiseksi vuosien varrella ja ei sitä pystynyt pesemään mitenkään.

Nälkä toki kasvaa syödessä noiden Puppy-jakkaroidenkin suhteen sillä nythän niistä on saatavilla myös pimeässä hohtava versio ja korkeakiiltoinen. Ne on molemmat ihan älyttömän hienon näköisiä. Varsinkin se korkeakiiltoinen versio, se ei enää ole yhtään lasten lelun näköinen vaan oikeasti todella tyylikäs ja sopii enemmänkin lasten huoneen ulkopuolelle aikuisten pariin kuin lasten leluksi.



Korkeakiiltoisen ja glow:n kuvat ja myynti http://www.finnishdesignshop.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti