torstai 19. huhtikuuta 2012

Eineshehkutusta

Minä jos joku teen mielelläni ruuan itse - mutta yhtä mielelläni ostan myös valmiin eineksen jos se maistuu hyvälle. Kerran joku ihmetteli miksi en tee kakkupohjaa itse vaikka olen toiselta koulutukseltani leipuri-kondiittori - totesin että Pirkan kakkupohja kun maistuu ihan itsetehdyltä ja maksaa 2e, ei sillä rahalla jaksa sotkea astioita ja aikaa säästyy. No mutta ainahan ei tietenkään kaikkien tuotteiden kanssa näin ole, harvoin sitä ihan pääruuaksi tulee ostettua eineksiä. Töihin ostan keittoja koska ne on helpot lämmittää mikrossa mutta kotona teen ruuan kyllä alusta asti itse.

Mutta sitten siihen hehkutukseen, sillä mä löysin nyt tuotteen joka vei mun kielen mennessään. En voinut uskoa sen makua niin hyväksi kuin se on. Jotenkin huomasin palaavani jääkaapille aina ja aina uudestaan ja jopa syömään tätä tuotetta SUORAAN PURKISTA ihan sellaisenaan. Ai mikä tuote on kyseessä, no sehän Felixin Tuoresalaatti Sinappi-kurkku salaatti.

Kyllä, luit ihan oikein - mä söin suoraan purkista sinappi-kurkku salaattia! Ugh. Vois ajatella että ei sitä tervejärkinen voi syödä sellaisenaan, enkä minäkään sitä perusversiota söisi. Mutta tämä tuoretuote... aijaijai, kyllä maistuu hyvälle. Sen on pakko olla syntiä mä ajattelin sitä maistellessani ja katsoin kaloreiden määrän. Kyllähän niitä kaloreita sinne mahtui, mutta ei niin paljoa kuin oisin pelänny. Sadassa grammassa kaloreita 300 kipaletta.

Tätä tuotetta en voi kuin suositella teille kaikille jotka rakastatte esim hampurilaisia, lämpimiä voileipiä, kebabia, grilliruokaa ja kaikkea muuta ihanaa suonet tukkoon laittavaa suola-rasva-murkinaa. Tämä salaatti sopii meinaan kaikkiin noihin annoksiin kylkeen, päälle, väliin tai mihin vaan. Mahtava maku, ostin jo toisen purkin. Purkin päällä luki kyllä Paras Maku! mut en kyllä uskonut sitä ennen kuin olin itse maistanut. Nyt tosin voin yhtyä tuohon mainoslauseeseen aivan täysin. Ulkonäöllisesti tää ei ole kovin houkutteleva tuote kuten ei yleensäkään sinappi-kurkku salaatit ole - mutta sulje silmät ja nauti vaan mausta!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti