keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Casio my new love!

Mulla on ollut ranteessa pitkään jo Casion kello ja viimeiset kaks vuotta olen kuumeisesti koittanut etsiä uutta yhtä kivaa Casiota itselleni. Kerran sellaisen jo löysin Sveitsistä, mutta en raaskinut ostaa - kyseessä oli limited edition joka maksoi lähes 300e. Jälkeenpäin tuo harmitti ihan hirveästi koska kellon etsintä sen kun jatkui vaan. Suomessa en oikein ole löytänyt mitään kauppaa jossa olisi edes jotain vähän erikoisempia värejä tarjolla Casion kelloista, saati nyt yleensäkään mitään mielenkiintoista.

Eilen sitten käydessäni Covent Gardenissa huomasin siellä Casion liikkeen ja heti laukkasin sisään metsästään samaa mallia joka mulla jo oli ranteessa, mutta eri värisenä. Siitä mallista löytyi taas joku musta limited edition ja turkoosi - kumpikaan ei miellyttänyt mua. Katselin sitten ystävällisen myyjän (Keith) avustuksella muita malleja ja huomasin G-Shock Crazy colors malleissa muutamia herkullisen näköisiä versioita.

Glitteri lila oli hieno samoin kiiltävä pinkki... mutta sitten osui silmääni matta valkoinen Casio G-Shock!!! Aivan törkeän hieno. Pyysin saada sovittaa kelloa ja laitoin sen ranteeseen ja kyllä sen vaan heti tiesi että tää se on. Se näytti niin hiton hyvältä ranteessa - ja vielä kun mulla oli päällä valkoinen rotsi niin sehän vaan korosti sen kellon hienoutta.

Mietin muutaman minuutin liikkeessä ja sanoin sitten että "What a hell, I take this one!" Sinne kilahti kassaan 95£ ja minä olin onnellinen uuden kellon omistaja!

Kellon ominaisuuksista hieman, tavallisen kellon lisäksi tästä löytyy ajanotto, tausta valaistu näyttö, ajastin ja herätyskello.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti