sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Angry Birds -tuliaiset ja flunssalauantai

Ihana kummityttöni oli käymässä mummin ja ukin kanssa päivä Tukholmassa risteilyllä ja sain eilen sitten tuliaiset kun äitini kävi kylässä. Kummityttöni oli löytänyt laivalta mulle Angry Birds kuoret mun iPhoneen ja lisäksi vielä karkkisetin johon kuului avaimenperä :-) 

Kylläpä nyt mulla noita kännykänkuoria ainakin riittää! Karkit vetäsin jo heti napaani, kun eilen illalla katselin Simpsoneita ja avaimenperän ajattelin viedä töihin ja laittaa siihen roskakatoksen avaimet kiinni. Kaikki tuli siis tarpeeseen selkeästi.

Essi tuli myös käymään eilen kylässä ja toi mukanaan ihan mielettömän hyvää passion-juustokakkua! Omnomnom! Kyllä maistui - oli sen verran hyvää ja raikasta. Ei ollenkaan sellaista rasvaista niinkuin joskus juustokakut tuppaa olemaan, vaan raikasta ja suhteellisen ilmavaa. Hyvin oli Stockmann onnistunut tässä.

Kävin sitten nopeasti ostamassa itselleni Anttilasta pari uutta kautta Simpsoneita ja lisäksi päätin ostaa pari kautta Family Guy:ta kun sitä on niin kovasti nyt viime aikoina mulle kehuttu niin pakkohan se on koittaa katsoa sitä nyt sitten myös - josko tykkäisin. Mulle on kyllä vannotettu että jos tykkään Simpsoneista niin tulen myös rakastamaan Family Guy:ta. Sitten ei muuta kuin sipsipussi auki ja sänkyyn parantelee tätä flunssaa kera Simpsoneiden. Miten voi oikeesti ihmisellä olla pää täynnä räkää koko ajan? Tuntuu ettei tää flunssa oo parantunut nyt yhtään - nokka vuotaa koko ajan ku Estonian keulavisiiri ja muutenkin pää on tukossa limasta. Onks nyt jotku aivojenvaihtoviikot? Nenäliinoja kulunut ihan hillitön määrä ja nenä aivan ruvella jo... sais ny loppua tää, kestänyt jo viikon.

Sain samalla eilen Tiimarista ostettua magneetit siihen mun Berliinin tuliaiseen ja nyt se koristaa mun jääkaapin ovea - hieno on! Kuumaliimapyssyllä vaan laitoin magneettinapit kiinni ja hieno tuli!






 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti