maanantai 17. syyskuuta 2012

Wingsit saapui!

Noni - niinhän siinä kävi, että mä tilasin sitten itselleni nää tossut jota aloin kerran himoitsemaan netissä. Löysin nimittäin Adidaksen sivuilta tiedon, että tilaamalla heidän uutiskirjeen saa -15% alennusta normaalihintaisesta tuotteesta. Noh - tilasin nämä jo kerran tuossa aiemmin ja ne tuli mulle mutta koko oli aivan liian pieni. Oon todennut sen aiemminkin että Adidaksessa pitää ottaa isompi koko aina - niin olin nytkin ottanut. Normaalisti mun kengänkoko on 44 ja nyt otin 45 1/3 ja se oli aivan älyttömän pieni. Jouduin palauttamaan ekan parin, soittamaan yhden puhelun Lontooseen (että sain uudestaan -15% voucherin) ja sitten tilaamaan uudestaan kengät kokoa 46 2/3!!! HUH.

Mutta nyt nää saapui ja nää on oikean kokoiset - en vaan voi uskoa että koko on 46 ja 2/3 osaa. Mutta näin se vain tässä mallissa meni - ei siis ole yhtään luottaminen tuohon kokotaulukkoon Adidaksella - kaikki muut addut mulla nimittäin koko 45 1/3.






1 kommentti:

  1. Näistä tulee niin mieleen Asterix! :) Livenä näpelöineenä voin kertoa, hauskat on!

    VastaaPoista