perjantai 14. syyskuuta 2012

Lovely gifts from London!

En voi sanoa kuinka ihanaa on kun kerrankin posti tuo mulle jotain mahtavaa päivän piristettä - ILMAN että olen itse sitä tilannut jostain nettikaupasta!!!

Postipoika (kavereiden kesken möllöttäjä) nimittäin kantoi mulle paketin joka oli lähetetty mulle Lontoosta - avasin sen ja voi tätä riemun määrää! Sisällä oli mulle nimittäin uusi mahtavan hieno Carharttin sateenvarjo sekä purkki Marmitea.

Marmitesta oli vielä Special Edition pakkaus joka on NIIN hieno että mun on pakko päästä syömään tuota herkkua heti. Kyseessä on Ellun synttärijuhlia varten tehty painos - ja hieno on!

Toivottavasti toi sateenvarjo kestää Suomen sateet sillä haluun käyttää tota nyt ja aina. Tosin en toivo että alkaa sataa taas - koska äsken just sade loppui vihdoin ja viimein.

mutta täytyy näistä lahjoista sen verran vielä sanoa että: "Thank you George <3!"








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti