sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Leffasunnuntaina läskistytään

Ugh - miten viikko voi mennä näin nopeasti, että yhtäkkiä tajuan olevan jo sunnuntai ja huomaan etten ole kirjoittanut blogiin yhtään mitään koko viikon aikana? Tai no maanantaina jotain raapustelin, mutta käytännössä en mitään.

Ja tämäkin päivä on mennyt sängyssä kun ulkona on satanut ihan koko ajan. Taukoamatta. Oon katsellut leffoja koko päivän ja sarjoja. On tullut katsottua mm. Lorax 3D josta jo keväällä bloggasin - se nimittäin ilmestyi nyt myös 3D blurayna niin ostin sellaisen itselleni ja katselin sen tänään. Ja sen jälkeen oon jumittanut Family Guyn parissa.

Family Guy on menny multa kokonaan ohitse, kun katselen niin kovin harvoin telkkaria. Mutta nyt otan sitten kaiken takaisin, kun menin tilaamaan itselleni kaudet 1-11 CDON.comin kautta - olin aluks ostellut niitä yksittäin Anttilasta niitä kausia, mutta vitoskaudesta eteenpäin alkoi niiden hinnat nousemaan yli 20e kaudelta niin päätin tilata koko setin netistä ja myin jo aiemmin ostamani neljä kautta halvalla ystävälle.

Ihmettelen suuresti myös jos tämän päivän aikana ei oo mun paino noussut parilla kilolla sillä tän päivän ateriat ovat koostuneet seuraavalla tavalla: Lounas - pussillinen sipsejä, Päivällinen - ranskalaisia ja iltapala - limukkaa ja suklaata. Mums mums. Mut hei tää sunnuntai on mun ainoo vapaapäivä ja silloin saa herkutella! Läskistytään oikein kunnolla sit että on talvea varten vararavintoa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti