torstai 15. marraskuuta 2012

Thor Steinar talvirotsi

Miten tässä taas pääs näin käymään, että mä menin ja hairahduin ostamaan itselleni uuden takin? No ei siinä kyllä mitään, sillä tää takki on niin hieno!!! Ja mulla ei ole yhtäkään tummansinistä talvitakkia tällä hetkellä, eikä mulla myöskään ole tuon mittaista takkia. Kaikki mun talvitakit on ns. pilottimittaisia eli loppuvat just lantion kohdalle ja siinähän jäätyy talvella munuaiset ja muut tärkeät elimet kun takki nousee kävellessä korviin. Mutta eipähän palellu enää!

Löysin tän törkeän hienon rotsin tuosta naapurissa sijaitsevasta Sebastian Clothingista! Tässä takissa on ihan mielettömän monta taskua - jonka ansiosta nyt pysyy tavarat mukana! Sitten tässä on tietenkin povitasku noiden muiden ulkopuolella olevien taskujen lisäksi. Takin huppu on ihanasti vetoketjulla avattavissa oleva ja hupun reunaa vaikuttaa koristavan aito turkis - toivottavasti ei nyt kukaan kettutyttö hyökkää mun kimppuun. Hupun saa myös irti jolloin takin fiilistä saa hieman muutettua - myöskin turkiksen saa irroitettua jos kettutytöt alkaa hyppimään kimppuun.

Takissa on muutenkin paljon hienoja pieniä yksityiskohtia ja kerrankin tuntuu siltä että takki on yhtä aikaa käytännöllinen sekä mageen näköinen. Kyllä tykätään!

Aivan mahtava takki siis kyseessä ja hinta oli kohdalaan, 199,90e! SUOSITTELEN! www.sebastianclothing.fi















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti