maanantai 13. elokuuta 2012

Adidas JS Wings - PAKKO SAADA!

Ei pitäis olla ylimääräistä aikaa töissä, koska sehän tarkoittaa, että mä eksyn nettiin ja yleensä sitten löydän jotain semmoista mitä mun on pakko saada. Ja nythän kävi taas näin.

Löysin Adidaksen uutuuksista kerrankin sellaiset Wings tossut jotka haluan. Lontoon reissullahan törmäsin siihen jenkkilipun näköiseen versioon, sen lähes halusin - mutta tämän version mä todellakin haluan. Mun on pakko saada nää. Voisin tilata nää toki netistä nettikaupasta, mutta Adidaksen kanssa mulla on aina koon kanssa hieman ongelmia - en ole koskaan oikein varma mikä se pitää olla. Joudun normaalisti ottaa 1,5 numeroa isomman heiltä - mutta tämän hintaisissa tossuissa ois kyllä pakko päästä sovittamaan, ettei tule tilattua väärää kokoa.

Olen menossa nopeasti käymään Berliinissä parin viikon päästä - täytyy katsoa josko Adidaksen liikkeestä löytyis nää sieltä ja saisin tossut mukaan. Pitäkää siis peukkuja sillä nää jos jotku on aivan mun näköiset kengät ja ihan sama vaikka ne on kalliit (220e) koska laatuun pitää panostaa eli itseensä.

Huoh. Kunpa löytäisin noi Berliinistä.





kuvat: www.adidas.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti